Jag har hört mycket om fördelarna med att ha en laddbox hemma, men är fortfarande osäker. Det låter ju som en smart lösning för att slippa leta efter laddstationer, men jag har hört att installationen kan vara ganska krånglig och kostsam. Plus, jag vet inte om vår elinstallation klarar det. Det känns som en stor investering. Vad tycker du, är det verkligen värt det i längden, eller är det mer av en bekvämlighet?
top of page
Gå till din live-sida för att se hur detta fungerar.
Vad tycker du, är det verkligen värt det i längden, eller är det mer av en bekvämlighet?
Vad tycker du, är det verkligen värt det i längden, eller är det mer av en bekvämlighet?
2 kommentarer
2 kommentarer
bottom of page
Jag kan verkligen rekommendera att skaffa en laddbox om du har en elbil. För oss har det varit en riktig gamechanger. Det är så mycket bekvämare att ladda hemma, och du behöver inte oroa dig för att hitta en ledig station när du är ute. Dessutom är det bra att kunna styra laddningen när elpriserna är som lägst. Och med alla smarta funktioner är det verkligen en investering för framtiden, både för bekvämlighet och för ekonomi.