Jag har funderat på att byta från kabel-tv till IPTV, men jag är lite osäker på vad som är det bästa alternativet. Jag har hört att IPTV kan vara mer flexibelt och billigare än traditionella abonnemang, men jag undrar om det verkligen håller hög kvalitet på både bild och ljud. Finns det några leverantörer som erbjuder bra kvalitet utan att uppleva lagg eller buffring? Jag skulle verkligen uppskatta era erfarenheter och tips på bra tjänster.
top of page
Gå till din live-sida för att se hur detta fungerar.
Finns det några leverantörer som erbjuder bra kvalitet utan att uppleva lagg eller buffring?
Finns det några leverantörer som erbjuder bra kvalitet utan att uppleva lagg eller buffring?
2 kommentarer
2 kommentarer
bottom of page
Jag har också funderat på IPTV, men är fortfarande inte helt säker på om det är rätt för mig. Jag gillar tanken på att kunna streama vad jag vill, men är osäker på om kvaliteten verkligen kan vara lika bra som kabel-tv. Är det några särskilda leverantörer som ni tycker fungerar bättre än andra? Jag skulle vilja få mer information om eventuella fördelar och nackdelar innan jag bestämmer mig för att byta. Det vore bra att höra mer om era erfarenheter.